Saturday, 12 August 2017

miss u.. jan

Dear diary..
i really miss him..
i just can hope.. that he will always stay with me..

and.. eventhough if he finds another girl better than me..
i hope he will stay until i became more better than that girl...

loving u.. is all what i can do my best..

sekarang.. kalau dah tiba malam ni..
makin lama.. makin terasa..
makin rindu..

asfa x benci dah dengan perasaan rindu tu...
yaa.. memang kadang rasa rindu ty buat sakit hati..
tapi sebenarnya.. rasa rindu tu lah yg buat asfa.. turunkan ego asfa..
lemahkan ego tu..
kalau x rindu.. kalau abaikan rindu tu..
mungkin dah lama dah km x sama2..
so.. kalau rindu jak..
asfa x abaikan lah.. i wilk simply.. text him anywhere in apps..
or doing blogging.. like rn..

setiap masa..
setiap kali keluar dengan dia..
macam rasa tak pernah pun berpisah..
rasa selalu jak dekat dengan dia
rasa diri ni memang dah jd milik dia..
makin kerap keluar..
makin mesra dengan dia..
asfa ingat lah jugak.. perbezaan first km keluar dengan yg sekarang.. memang jauh beza lah..

klu dulu pemalu2.. sekarang.. hm.. haha

makin lama makin selesa dengan dia..
asfa harap dia pun rasa macam tu..

tapi tu lahh..
asfa rindu sikap pemalu dia..
sikap segan dia..

tapi walau apa2 pun.. asfa tetap jugak akan terus sayang dia..
and takkan ada yang akan ubah tu..

percaya ngan asfa yaa.. :)

No comments:

Post a Comment

Blinking Domo