Sunday, 16 July 2017

learn.. ❤

Dear diary... 
lastday was really.. a hectic day.. 
hmm.. 
i cried so much.. 
and im feel happy too.. 

time asfa gaduh ngan ibu pun.. 
asfa dah nangis teramat sangat dh.. 
and yah.. 
i just want someone to be there for me.. 
as long as theres a person cares bout me.. 
and.. he was there.. 
and i knew he was worried.. 
coz.. i cant control my tears and sadness yesterday.. 
yah maybe he tot that something horrible happen to me.. 
and yes.. it just a slightly horrible things.. 
sebab.. asfa kol dia.. 
behingus2 lagi hidung.. 
and air mata suma mengalir ni.. sampai phone pun basah.. 

yahh.. betul lah kata dia.. 
asfa xle jugak amik hati.. klu hal mcm ni.. 
cuma mungkin barusan lagi kena pukul kan.. tu lahh mcm tu.. 

bila fikir mcm.. 
asfa ni kena pukul time umur dh 20 lebih.. 
klu org lain kena pukul camni dah dorg lari rumah.. sebb rasa terok dh.. 

so.. sokaylah.. 
im okay now.. 

and he also true.. 
that my mom gimme a hug.. 
yup she did gimme hug lastnight.. 
and i feel so terrible .. 
maybe sbb asfa muntah kuat sgt ni smlm.. and asfa sakit kepala.. kan.. 
migraine asfa dtg.. 
and mlm tu.. abh yg bagi asfa ubat.. 
ibu time tu masi tidur.. 
so.. nda lah kali time tu dia perasan.

then lepas.. 
asfa makn ubat smua.. 
asfa baring lah.. then koling ngn amjan.. 
then tiba2 jam 12 lebih.. ada org ketuk 
pintu.. 
asfa sangka kn apa td.. 
rupanya.. ibu ni.. 
menangis2 depan bilik ku.. 
ibu tanya.. 
faa demam ka? 
faa sakit kau nak?
tekejut jugalah asfa.. 
asfa x nangis pun time ibu pelok asfa tu.. tp asfa nangis lepas ibu masuk bilik.. 
then.. lepas tu.. amjan tidur.. dah.. 
yahh baguslah dia tidur juga sudaa.. 
sbb dia lemas jugaa smlm.. 
km dua2 sakit ni smlm.. 
asfa nemau jaa amjan dengar lagi asfa nangis bah.. 
tu jaakk.. 
klu ada pun.. 
sbb asfa nda tahan jaa suda kali.. 
hmm.. 


but u know .. 
yesterday.. 
sbelum chat amjan tu.. 
asfa tefikir jugaalah.. 
yang asfa ni tak berhak nak minta perhatian and pujukan dr dia.. time asfa sedih.. time asfa ada masalah ni.. 
sbb asfa xda pun hadir time dia perlukn asfa.. 
so.. time amjan buat asfa gelak tu smlm.. 
asfa nangis lg balik.. 
but this time bukn sebab ibu.. 
sebab asfa selalu jak mengecwkn dia.  tp amjan.. sangat sempurna ni bg asfa.. 

klu bukan sebab dia lah.. 
mungkin lama dah relay km ni.. putus.. 
and maybe tiada makna suda... 
sebab dia lah yg selalu bg semangat.. smua apa.. 

i just want to do the best thing i can.. 
sokaylahh.. 

semoga cinta ni.. akan terus kekal.. 
17/7/17.. 

love u ❤


No comments:

Post a Comment

Blinking Domo