Monday, 3 July 2017

ku pasti akan setia

Dear diary..
asfa start dah puasa harini..
tbh.. rasa sangat lemah ni harini..
sebab tekak asfa sakit..
so.. terasa sangat sangat haus..

but sokaylahh skarang limpas dh pukul 12.. hahaha.. so okaylah..
ada 7 lagi menanti.. huhuhuu..

u know guys..
if in relay ni..
memang banyak lah cabaran yg kaw ada..
sampai kadang laki yg kaw tak sangka bole sukakan kaw pun.. akan sukakn kaw bila kw still in relay..
kadang.. pempuan cantik pun yg kw x sangka dia akan sukakan kaw..
tiba2 jak bila in relay.. dia sukakan kw..
so tu terpulang pada soal hati lah balik.. soal balik hati sendiri..
bila mau curang tu..
cuba pejam mata.. ingat balik semua kenangan yg ada..
sanggup ka tgok dia sedih..
sanggup ka kw punahkan semua janji n harapan yg telah ada..
segala kasih sayang yang ada..
segala cinta yg dia berikan dekat kw..
sanggup kw buang mcm tu jak?

takkan rindu ka dengan belaian nya?
takkan rindu ka dengan sifat manjanya?
takkan rindu dengan sifat cemburu butanya ?
takkan rindu dengan senyumannya?
kaw yakin takkan rindu semua tu?

if u ask me..
asfa tak sanggup..
sangat tak sanggup dengan smua tu..

asfa sayang amjan.. teramat sangat..
sampai kan..
semua laki yg asfa nampak.. yg asfa jumpa.. terasa macam sama jak semua d mata asfa..
amjan jak yg berbeza..

sebab..
asfa kenal dia..
selalunya.. apa yg dia mahu.. asfa pun mahu.. hahaha..
jarang lah.. asfa tak mahu jugak..
kalau asfa tengah down jugak..
org pertama yg asfa cari adalah dia..
sebab terasa teramat lega.. kalau dah dapat luah dengan dia..
and.. dia takkan pernah kalah dalam memenangi hati asfa..
buat asfa semangat balik..
dia tahu jak.. nak buat asfa gelak..
dia tahu mcm mn nak buat asfa tersenyum balik..
kalau asfa sakit pun..
amjan lah org yg paling risau sangat..
sedangkn ibu pun x serisau mcm dia..

asfa suka semua tu tentang amjan..

yaa maybe kadang dia mudah merajuk and marah..
and yaa.. asfa pun sekarang mudah terasa jugalah.. trus teranglah asfa kata.. kalau dulu memang kurg lah.. but sekarang.. kan.. bila org tu kaw sayang teramat sangat.. sampaikan benda kecil pun bole buat gaduh..

but im just a fast cooler type of person..
kalau benda tu teruk sangat pun.. maybe a day jak lah.. asfa mengurung diri...or senyap jak..
i just wanna think and hv time alone jak.. but please lah..
kalau asfa marah pun.
 please lah at least cari jugak..
sebab kalau tak dicari..
and dia diam jak..
mcm asfa rasa org tu nemau jugak dengan asfa..
macam tak pedulikan asfa .. suda..
and really.. it will make me even sadder..

but .. buknlah.. nak dicari setiap masa..
no lahh not like that..
maybe sebab asfa tebiasa dengan sikap amjan kan..
dia selalu jak cari asfa..
dia selalu tanya.. asfa buat apa..
and paling asfa suka.. n buat asfa terharu.. bila.. malam kan..
time kami calling..
then bila dia tetidur time on call..
then tetiba phone off..
then dia call balik.. cari asfa..

tbh that night..
asfa tersenyum sendiri malam tu..
macam tejatuh cinta balik dengan amjan ni malam tu.. hee..

sebab asfa rasa macam..
disayang jaa trus..
rasa diperlukan jaa.. setiap masa..
best lah rasa macam tu..
rasa dihargai jugak ni..

amjan jangan pernah ubah yaa.. please..

i love u sayang..
takecare.. jaga hati.. ❤

No comments:

Post a Comment

Blinking Domo