Monday, 12 June 2017

18 ramadhan.. ngan amjan

Dear diary..
lucu kan..
bila kita ingat orang orang d masa lalu kita..
bila kita ingat satu2..
kejap kita marah..
kejap kita sedih..
kejap kita gembira..
kejap kita ketawa.. haha..

betapa banyaknyaa janji..
betapa banyaknyaa.. kenangan..
betapa banyaknya.. pengajaran..

tapi..
disebabkan masih ada yang menyayangi.. masih ada orang yang kisah.. masih ada orang yang sayang.. masih ada orang yang risau pasal kita..

rasa gembira.. rasa tenang..
sebab ada tempat nak luah..
ada tempat nak manja..
ada tempat nak kacau..
ada tempat nak nakal..
ada tempat nak merajuk..
ada tempat nak sayang..

dia buatkan ku kuat..
dia buatkan ku.. tersenyum..
dia buatkan aku ternanti..
dia buatkan aku gilaa.. hahaha..
gila bayang.. gila akal.. gila cintakan dia.. hahahaha..

kami relay..
dari kami dua2 kurus..
sampai sekarang.. jadi gemok and comel..
dulu kan.. kami kurus.. sbb.. hati sedih.. hati kami kecewa.. hati kami marah.. hati kami sakit..

sekarang gemok dah.. hahahaha
hati pun gemok jugak..
sebab hati ada dah peneman..
dah ada org untuk dicurahkan segala kasih sayang..  segala perhatian.. segala penjagaan.. penjagaan supaya orang luar tak curi.. tak rogol hahaha..
so.. kena jaga bagus2 lahh..

yah.. i know..
kadang.. aku menyesal..
aku marah.. sebab ..
kenapa bukan aku yang pertama dapat kenal dia.. kenapa bukan aku orang yang pertama.. dapat kasih dan cinta dari.. asfa mau.. asfaa jak dapat.. nemau orang lain...

namun..
sekarang.. aku tak marah dah..
aku tak kecewa dah..
sebab aku akan pastikan aku yang terakhir.. aku yang terbaik..
asfa jak... asfa jakkk asfaa jak..
yaa amjan yaaa.. hahaha..

i promise u.. i will do the best..

love you sayang.. ❤

No comments:

Post a Comment

Blinking Domo