Sunday, 7 May 2017

please dont ever get bored...

Dear diary..
sudah pastinya..
semakin lama relay tuu..
kita akan semakin sayang diaa..

u know what...
setiap malam .. yaa hampir setiap malam..
rasa rindu ngan diaa memang tak dapat dah kawal..

kadang asfa macam malas jugaa mau layan perasaan ni..
tapi kann.. makin lama.. makin tak tertahan sudaa..

yahh.. dia tak pernah sekali pun tinggalkan asfaa..
walau banyak kali dah asfa sakitkan hati diaa..
dia akan maafkan asfaa jugaa akhirnyaa..

asfa memang sukaa bayangkan  dan renungkan mukaa dia..

kali pertama asfa renung ..
asfa akan tersenyum.. 

kali kedua asfa bayangkan muka diaa..
asfa akan mula ketawaa..

dan.. semakin lama.. renungkan muka diaa
asfa akan mula sedih..
dan teramat sedih...

bila waktu chat jaa..
segala kata yang dia send..
memang automatik asfa akan rasa terdengar suaranya..
terbayang rupa diaa semasa dia text asfa..

u know..
ayat yang asfa paling suka sangat kalau dia sebut?
bila dia sebut "thank you faa"..
yaa.. tuulahh ayat asfa paling suka sangat..
its just.. asfa rasa lega sangat kalau dia sebut ayat tuu..
and thats why.. i have a new hobby on my own now..

kadang kan..
asfa rasa betuah jugaa lah..
sebab ada blog sendiri..
asfa senang jaa nanti baca semua kenangan ngan diaa..
kenangan tuu takkan pernah hilang dari diri asfaa jugaa..
takkan pernah hilang dari hati asfa..

hati asfa sudah sangat penuh..
sangat penuh dengan cinta yang asfa dapat daripada dia..
dia.. lelaki yang asfa sangat sayang..

asfa cuma dapat berharap yang..
dia takkan pernah bosan dengan kelakuan asfa..
dengan sifat kebudakan asfaa..
tu jaa.. 

really miss you..

No comments:

Post a Comment

Blinking Domo