Monday, 1 May 2017

takkan pisah..

Dear diary..
hmm... comel jaa smlm tyme tau amjan tido ni.. hihi

u know..
i dunno lah berapa kali dh dia tanya asfa.. why i love him so much..
why i trust him so much..
eventhough i said that.. asfa ni mmg susah nak percayakan org..
and tak sampai sebulan pun..
asfa dah bole dah percayakan dia..

asfa percaya yang dia takkan curang ngan asfa..
asfa percaya yang dia takkan chat pempuan lain.. tanpa pengetahuan asfa.. asfa percaya yang dia akan tunaikan semua janji yang dia lakukan untuk asfa.. yaa.. asfa percaya semua tuu..

senang jaa nak perasan or nak tau..
if i really like someone tu..
and if i really trust em..
make me prove by my actions...
yahh maybe takkan semua asfa gitau..
takkan semua asfa tunjuk apa yg asfa buat demi org tu..
tp lambat laun.. asfa harap dorg sedar jugalahh..

asfa sayang sangat ngan amjan..
sebab... asfa dapat lihat diri asfa dlm diri dia..
sejak awal kenal dia kan..
asfa rasa.. segala apa yang dia mahu.. selama ni.. benda tu jugaa apa yg asfa mau selama ni..
asfa nakkan seorang yg jujur n setia ngan asfa..
so, i give him what he want..

i tell u lah..
in relay ngan amjan ni.. byk beza dia relay ngan laki lain..
i mean average boys..
i wont tell u guys.. apa beza dia..
but i tell u.. i like the way he do it..

dalam relay ni..
asfa bukan jenis tamak jugalah..
at least..
dlm sehari.. dia ada text..
cukup dahh..
at least dia masi caring..
at least.. im still get his attention..
thats all..

tak lama kan 7th of may..
15 bulan dah..

serius lahh asfa kata..
ni relay asfa paling lama setakat ni..
asfa sayang semua kenangan selama 15 bulan ni.. ngan dia..
semua kegilaan dan kemanisan dalam setiap kenangan tuu..

and.. im really thankful..
coz u still accept me.. eventhough im not perfect enough..

sorry if im always ... being so childish or annoying..

kalau asfa marah pun.. tak lama jugaa tu.. tuu pun asfa marah sebab asfa sayang sangat ngan amjan.. tiada pun sebab lain..

simpan kenangan kita selamanya yaa..

jangan pernah ukir nama.. selain nama asfa di hati abang eh..

love you.. ❤



No comments:

Post a Comment

Blinking Domo