Saturday, 24 October 2015

DonT Give UP

Assalamualaikum...
hari ni.. dah ari sabtu... esok dah ari ahad.. kamu rasa? 
stress gila hidup.... memang hidup stres.. sebab benda yg kita tidak suka buat..
asfa suka sangat melukis.... mewarna.... benda2 nature suma asfa sukaa...
tetapi apa kan daya... dah nasib badan .. kena lupakan semua mimpi dan impian...
ikut jalan lain... ikut impian org lain..... ikut kehendak org lain.....
kamu pernah rasa tak,,, ? kamu nak lakukan benda yang kamu suka? macam cerita
3 idiots tu? mmg best gilaaa lah movie tuuu... org yg nonton benda tu.. semua sedar.. betapa pentingnya minat dlm sesuatu perkara yg kita lakukan tu... kalau tiada minat... disitulah.. kaw buntu.. sebuntu2nya.... 

Asfa pena... ada cerita,,, di mana asfa sgt rasa tercabar... 
sehinggakan.. cabaran tu.. sgt memberi inspirasi buat asfa...
hopefully untuk kamu jugak yaa...
nak tahu x? dari kecil lagi asfa suka sgt bulan....
dan... slalu lah termimpi dan terbayang2 ni... hahahaha
nak naik roket ke bulan... 
asfa nak rasa,... bagaimana rasa kluar dari bumi ni...
hhahahahaha... asfa nak tengok... bumi depan mata asfa... nak tgok benda luar bumi..
asfa cerita semua benda tu ngan ibu.. kakak.. abah..
nak tahu apa dorang kata? 
" dalam mimpi kaw je lah.. bulan tu...kalu kaw p bulan pun.. mungkin roket kaw sampai awan je..
kalau boleh teapung je kat langit,... xda lah sampai kat bulan..!!!"

ayat niii!!!!! sangat.. buat asfa marah!!!!
sebab... dorang x bagi emangat pon.. malahan bagi lemah semangat...
tapi... semua ni lah yg buat asfa bertahan sampai sekarang...
jadi... kamu pon jangan lah cepat putus asa...
memang kita x dapat mengikuti keinginan kita,,,,tetapi mana tahu..
perkara sekarang ni.. adalah yg terbaik utk kaw? kan?????
cuba kaw x kesini... kaw x kan kenal kawan kaw sekarang.. kaw xkan tahu erti susah..
emmm... percaya je..
suatu hari.. apa yang kamu mahu.... kamu pasti akan dapat insyaAllah...
yang penting usaha....
tu jelah k.. utk hari ni... bye guys... !!!!!
gudmornite... hahahahahaha...
kiss dulu.. muaaaahhhhhhh!!!!!!!





Dont feel shy to post your comment.. or message me... add me in wechat or fb.. love u guys...

2 comments:

  1. Kalau kita percaya kita boleh lakukan, inshaAllah kita pasti berjaya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot kak!!!
      saya sedih + takut
      but insyaAllah.. i will trust and be confident

      Delete

Blinking Domo