Friday, 3 October 2014

too many problems


Assalamualaikum w.b.t
hye anna... anna sihat x hari ni?
lama x jumpa kan?
emm beberapa minggu n bulan ni...
pelbagai cabaran yg asfa hadapi...
sampaikan.. perkara tu membuatkan asfa  menangis utk sehari
utk melepaskan segala kekecewaan dan masalah yg sukar asfa hadapi.
skang ni asfa dah x da byk masa dahh...
asfa takut akan masa depan asfa...
kekadang asfa fikir... le kah kehidupan asfa ni tdk meningkat dewasa..
asfa sbnrnya blum sedia utk berubah ke arah itu..
kekadang terdapat jugak satu suasana yg membuatkan asfa
mcm maw lari jak dr tmpat tu..
yalah... dorang ni yg len kena faham lah jugak kan
yg asfa ni penat... x yah lah kasi tambah penat lagi..
da jugak lah... kata2 yg menyedihkan dan buat asfa
x berhak jak lahir bhaa..
sampai skang asfa x le lupakan kata2 org tu..
sbb dia anggap asfa ni mcm x wujud..
tiada erti lahh bhaa..
hasil titik peluh asfa sampai dulu hingga skang mcm x dihargai..
asfa sengaja sengja x nak besuara.. sbb mrk x faham jugak..
mw buat camna kan?
asfa cuma rindukan saat2 asfa dulu....
di mn penuh keriangan, kegembiraan dan lebih curahan kasih syg..
skang ni... sangat laen dahhh...
entah lah asfa yg laen ka atau dorang...
emm... asfa cuma boleh bersabar jak skang ni..
anyway... Selamat Menyambut Aidil Adha...
hehe... burasak mareii..~
okayy bye2 wish me luck in my SPM k..
bye






2 comments:

  1. semoga selalu sabar dalam menghadapi semua cobaan yaa .. semangaat

    ReplyDelete

Blinking Domo