Sunday, 20 August 2017

wish u always well and happy

Dear diary..
i cant even sleep lastnight..
i got lots of nightmares..
kadang asfa mimpi.. amjan p hospital lah.. kadang asfa mimpi amjan kol kata dia sakit..
balik2 tebangun..

if u said that im overworried.. bout him
yes i am..
thats who im actually am..
im his girlfriend..
memang macam tu..
pedulilah apa orang kata..
kalau orang lain tak faham dia..
biarlah..
biarlah asfa jak yang faham dia..
asfa tak kesah pun..

balik2 asfa check whatsapp..

yalahh.. sebab asfa sayang sangat dengan amjan..
kalau dia sehat pun asfa risau..
apalagi kalau dia sakit macam ni..

asfa serius rasa sunyi sangat semalam ni.. asfa netau lah apa yang asfa buat..
macam mau gila pun ada..

i really wish.. im wif him lastnight..
asfa nak sangat jaga dia.. peluk dia.. seerat dan selama yang boleh..

kalau boleh.. malam semalam.. asfa nak pegi rumahnya terus..
minta kebenaran ngan mamak dia ni.. mau jaga dia..

nak buat kan dia masakan dia suka..
jaga dia semasa dia tidur..
ada dengan dia semasa dia bangun..
asfa nak sangat buat semua tu..

miss u sayang..
hope u always well..
jaga kesihatan.. jaga diri yaa sayang.. love you.. ❤

Saturday, 19 August 2017

miss my bae❤

Dear diary..
asfa harap dia tak apa apa..
tak makin teruk sakit dia..

asfa lebih rela lagi sakit..
daripada tengok dia sakit..
ataupun sedih.. dua kali lima lah dua dua tu..

takda mood asfa mau makan..
takda jugak mood sekarang mau online.. sebab tiada dia..
tiada mood mau chat..
dari tadi petang asfa tunggu dia.. online.. dia masih off..

sekarang tak lama tengah malam..
dan.. mungkin tidur sudah kali dia..

asfa beharap sangat dapat stay dengan dia kalau dia sakit macam ni..

amjan tu.. asfa anggap dia.. lebih dah daripada kekasih..
bila tiada dia..
macam bila dia tengah sakit macam ni..
rasa hilang rasa gembira tu..
hilang rasa seronok tu..
hilang mood..
semua hilang..

as i said..
perasaan paling indah sekali..
bila kita tengah rindukan seseorang..
kita dapat jumpa on the spot..
tu lah benda yang asfa paling suka..

sunyi sangat asfa rasa.. semasa amjan sakit.. sibuk.. ataupun semasa dia tidur dah..

terus teranglah..
asfa sebenarnya seorang yang malas layan perangai mintak puji orang..
tapi kalau amjan..
memang risau sangat dah...

amjan tu lebih daripada dunia asfa..
dialah.. segala.. galanya bagi asfa..

kalau asfa sedih..
ada jak.. cara dia buat asfa gelak..
datanglah gila2 dia.. manja2 dia..

asfa pun.. tidak mau jugak..
lama2 sedih..
asfa mau kami sentiasa happy..

i miss u jan..
i miss u so much..

get well soon.. ❤

Saturday, 12 August 2017

miss u.. jan

Dear diary..
i really miss him..
i just can hope.. that he will always stay with me..

and.. eventhough if he finds another girl better than me..
i hope he will stay until i became more better than that girl...

loving u.. is all what i can do my best..

sekarang.. kalau dah tiba malam ni..
makin lama.. makin terasa..
makin rindu..

asfa x benci dah dengan perasaan rindu tu...
yaa.. memang kadang rasa rindu ty buat sakit hati..
tapi sebenarnya.. rasa rindu tu lah yg buat asfa.. turunkan ego asfa..
lemahkan ego tu..
kalau x rindu.. kalau abaikan rindu tu..
mungkin dah lama dah km x sama2..
so.. kalau rindu jak..
asfa x abaikan lah.. i wilk simply.. text him anywhere in apps..
or doing blogging.. like rn..

setiap masa..
setiap kali keluar dengan dia..
macam rasa tak pernah pun berpisah..
rasa selalu jak dekat dengan dia
rasa diri ni memang dah jd milik dia..
makin kerap keluar..
makin mesra dengan dia..
asfa ingat lah jugak.. perbezaan first km keluar dengan yg sekarang.. memang jauh beza lah..

klu dulu pemalu2.. sekarang.. hm.. haha

makin lama makin selesa dengan dia..
asfa harap dia pun rasa macam tu..

tapi tu lahh..
asfa rindu sikap pemalu dia..
sikap segan dia..

tapi walau apa2 pun.. asfa tetap jugak akan terus sayang dia..
and takkan ada yang akan ubah tu..

percaya ngan asfa yaa.. :)

Sunday, 6 August 2017

the beautiful nights..

Dear diary..
its 7th August today..
its our 1 1/2 monthsary...
and alhamdulillah.. semalam
hajat hati ini tercapai.. yeye hahahaha
dapat jugak jumpa diaa..

asfa rasa rindu sangat ngan dia..
walaupun dah jumpa dia.. 2 days in a row , selasa dan rabu..

and yup walaupun dh jumpa 3 kali dah suda... still.. i just dont want to let him go lastnight..

we have lots of fun lastnight..
we eat. we talk, we chat hahahaha..
we spend the night we have.. like the world are ours..

i wish i have the power to let all ur burden go away.. ur sickness, ur problems.. coz i just wanna see that smile on ur face.. the smile that so much precious to me..

thanks for all the nights sayang..
memang rasa lega sangatlah dapat tengok dan becakap dengan abg personally,..

and semua mlm yg asfa ada dgn abg.. seriously.. setiap malam tu asfa rasa kenyang sangat ..
rasa seronok lahh.. dapat bermain dan bergurau dengan abg..

tiada lagi indah dari malam2 yang kita luangkan bersama... syg..
tiada yg lebih indah dr tu..
dan asfa beharap sangat..
agar keindahan tu.. tak sementara jak..
i really hope its permanent..

dan rasa rindu pabila teringat dan cerita tentang kenangan kali pertama kita.. lucu tapi sweet.. hahahaha..

Asfa harap abang akan sentiasa sihat, sentiasa gembira dan seksi..
like u always do.. ❤

abg jangan lupakan asfa yaa..
jangan pernah berhenti rindu asfa..
sayang asfa.. jaga asfa... sebab semua tu asfa suka tentang abg.. dan jangalah pernah lupa akan kenangan2 kita yaa syg..

i love you so much ❤


Wednesday, 2 August 2017

the last night in this week.. ❤

Dear diary..
its still hurt..
whenever he drives me home..

i wish the traffic light always on red light..
i wish.. the car in front of us drive slowly..
i wish he drives slowly..

i just feel wanna cry..
but i hold back my tears..
i just dont want to ruin the night we have..

i just love him so damn much..

i wish the night in our country were long than the day..

im just feel sad..
its like im just feel alive when im with you..
i just can be myself with you..
you just know me.. so much..
even when im feel sad.. when im not in my mood.. you always guess it right..

i wont leave you..
never ever leave you..
the sweetness of u..
will always remain in my heart..

love you sayang..
thanks for the night..
i really enjoy it ❤
Blinking Domo